Stunning 2BA, 2BR Apt, Desirable Chigwell CHCL F6 | Apartamento en Chigwell

| 9.0 (19 Reseñas) |   2 Dormitorios  2 Baños  4 Huéspedes
Chigwell Apartamento | Stunning 2BA, 2BR Apt, Desirable Chigwell CHCL F6

2 Habitación Apartamento en Chigwell

Stunning 2BA, 2BR Apt, Desirable Chigwell CHCL F6 está a 5 km de Estación de metro Gants Hill y a 5,8 km de Estación de metro South Woodford, y ofrece wifi gratis y jardín. Este apartamento se encuentra en un edificio de 2021 y está a 6,4 km de Estación de metro Woodford y a 6,5 km de Estación de metro Snaresbrook. Este apartamento consta de 2 dormitorios, una sala de estar, una cocina totalmente equipada con nevera y hervidor, y 2 baños con ducha y artículos de aseo gratuitos. Hay toallas y ropa de cama en el apartamento. Estación de metro Barking está a 10 km del alojamiento, y Estación de metro East Ham está a 10 km. El aeropuerto (Aeropuerto de Londres - City) está a 14 km.

Stunning 2BA, 2BR Apt, Desirable Chigwell CHCL F6 se encuentra en Chigwell.

Este 2 Dormitorios Apartamento es adecuado para turistas y viajeros. Tiene varias comodidades que garantizarían su comodidad. Estas comodidades incluyen: Estacionamiento, Vista, Accesibilidad, y varios otros. Esta es una propiedad clasificada 4 Star y tiene más de 19 reviews con el puntaje promedio de 9 . ¿Llegar a Chigwell y necesitar un lugar para quedarse? Ya sea para el trabajo o por el ocio, considere quedarse en este Apartamento para su próxima visita, Seguramente te encantará.

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Este Stunning 2BA, 2BR Apt, Desirable Chigwell CHCL F6 en Chigwell está bien equipado y tiene todo Instalaciones que se han enumerado a continuación. Tenga en cuenta que estos detalles fueron compartidos por Booking.com para la lista "Stunning 2BA, 2BR Apt, Desirable Chigwell CHCL F6". Confiamos únicamente en sus detalles compartidos y somos considerados "precisos". Si tiene alguna preocupación sobre el información o precisión que describe esto Apartamento, por favor déjanos saber.

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160 Manor Road Flat 6, Chigwell, IG7 5PX, United Kingdom

Comodidades

Estacionamiento
Area designada para fumar
Vista
Accesibilidad
Seguridad
Actividades deportivas
Servicios de invitado
Desayuno
Niño amigable
Internet
Lavandería

Descripción general de las instalaciones

General
  • Proporciona factura
Internet
  • WiFi gratis
  • WiFi
  • Internet
Al aire libre
  • Jardín

Políticas

Registrarse
The minimum age for check-in is 21
Política de cancelación
No reembolsable
Política de mascotas
No se permiten mascotas
House rules, 1. all guests must submit a valid government-issued id during our check-in process to verify their identity. we require copy of passport or a driving license. we do not accept provisional driving license, 2. an online check-in form will be sent 5-7 days before arrival date, the form will need to be completed, providing information on all guests staying at the property. we do not accept multiple forms, information on all adult guests and upload of government id's much be submitted using one online check in form (very important). for us to complete your booking, please submit the online check in information upon receipt of the form, 3. please read our cancelation policy under the cancelation section, 4. for stays of less than 7 nights, parking is allocated at the building's front forecourt. strictly one free parking is available per booking. no other vehicles are authorized to park on the premises. any additional unauthorized cars parked will be charged £20 flat fee regardless of the duration it is parked, any request for additional parking must be received in advance of arrival date. we charge £15 per 24 hours for additional vehicle parking. parking charges will be allocated to the booking and payable before check out. when parking on the front forecourt, please ensure you park in a way as not to restrict other cars, note: parking is not allowed for any commercial and extra large vehicles in the front courtyard. if you need to park a commercial vehicle, please reach out to us to arrange alternative parking arrangements, 5. we operate a no shoes policy in carpeted areas of the property. should shoes be worn on carpets which leads to carpets getting stained, professional cleaning cost will be charged to the guest. if stains cannot be removed, cost of replacements will be charged to the guest. please ensure all guests are aware of this strict policy. note, the carpets in this property have been newly replaced, 6. guests are not permitted to rearrange furniture, should there by a requirement to rearrange furniture, this has to be arranged through perfectly nested (host company), 7. booking a reservation constitutes an agreement to comply with the house rules. guests who violate these rules are liable to pay a minimum fine of £250 and cost of associated damages and any other expenses, 8. no additional guests are allowed to stay in the apartment without prior advance notice and providing photo id. if found £50 per person per night will need to be paid by the guest, 9. strictly no parties or gatherings allowed. smoking, parties, and excessive noise are not allowed (quiet time is between 9pm and 8am), including on balconies and in shared spaces. these violations are subject to immediate eviction, no refund and £250 minimum fine, plus associated cost to clean, deodorize, and repair any damage that may be caused. in the event of a party or gathering, we reserve the right to charge £100 per hour after the £250 minimum fine to cover administrative cost of managing the situation, disbursing of crowds, gathering and processing evidence, communications with neighbors, online travel agency platform, liaising with law enforcement and other authorities, 10. no smoking or drugs permitted, penalty of £150, these violations are subject to immediate eviction, no refund, 11. early check-in - serviced apartments operate slightly differently to hotels, we would like to manage expectations of our guests; our standard check in time is 3pm, this is due to the fact guests are checking into specific apartments as per the individual listing, we may have guests checking out on the same day at 10am. we will need to arrange cleaning and turnover of the property before your check in. it takes a few hours to get the property ready, there are additional steps we are required to follow to meet covid restriction measures. due to this, it may not be possible to confirm earlier check in at the stage of your booking, we can however record requests and if we do not have guests checking out on the date of your check in, we will be pleased to arrange an earlier check in and confirm timings. subject to availability, check in 1 hour earlier than the standard check in time is complimentary. check in earlier then 1 hour are subject to a fee of £25 per hour, this is to cover the cost charged by our housekeeping company to increase resource to get the apartment ready earlier than the standard check in time. please raise earlier check in request at the point of your booking. where your booking is close to your check in date we require minimum 24/72 hours' notice to check availability, 12. late check out is subject to availability. it is only possible for us to offer late check out, if we do not have a check in on the same day as your check out. this is due to the fact it takes several hours for the apartment to be ready for the next guest check in. this apartment is in very high demand and we generally have check-in booked on the same day as check out. should you require late check out, please request this on the day of your check in and we will record your request and advise you of availability, if available we will notify our housekeeping company of the late check out as they automatically start the turnover at 10:00am of departure. without notification, the housekeeping company charge £30 per hour for late check out, it is therefore very important to get confirmation in writing from us of any late check out request. subject to availability, check out 30 minutes later than the standard check out time is complimentary. check out later than 30 minutes are subject to a charge of £30 per hour, this is to cover the cost charged by our housekeeping company to increase resource to get the apartment ready for the standard check in time of 3:00pm, 13. guests who stay beyond their designated checkout time without written approval and/or delay our housekeeping staff will be charged the minimum fine of £250 plus any night/nights affected, plus cleaner reschedule and or cancelation charge, 14. it is a quiet & safe neighborhood, no noise between 9pm - 8am, 15. guest are responsible for disposing of the rubbish at the end of their stay into black bags and to leave them in the rubbish disposal area at the front of the building, more details can be found in the property guidelines. if the rubbish is left behind from your, stay you will incur a fine ranging £50 - £200 depending on the amount of rubbish left behind, 16. please keep property tidy and clean up any kitchenware that is used during your stay before check out, 17. if booked for 1 guest, only 1 bedroom will be prepared and available for use, 18. housekeeping service during the stay is possible for extra fee of £100, 19. for bookings longer than 14 days there is an additional 50% of the cleaning fee. you can schedule a mid-stay clean (this cost is the same as the standard cleaning fee). this also applies to alterations or extensions, mid-stay cleans include fresh linen, towel change, and replenishment of complementary consumables such as toiletries, etc. if you require additional cleaning, please let us know. standard cleaning fee charges will apply, 20. all additional services i.e. mid-stay clean, early check-in, etc must be paid at the time of booking or prior to the check-in date. all payments must be processed through our offline payment method i.e. credit card or payment link, 21. we will need to take a security/damage deposit of £500 for 1 bedroom apartment and £750 for a 2 bedroom flat. the deposit will be taken on a credit or debit card, alternatively a payment link will be sent. subject to there being no damage this will be returned within 7 days of your check out date, 22. please note scented candles in the property are for decoration purposes only. should guests use the scented candles, there will be a charge of £20 for each candle used. we do not like to apply charges so please ensure all guests are aware there charges will apply for use of any scented candles, 23. please note, only amenities stated in the listing as available are included, we may have additional amenities within the property which may not be in use at the time of your stay, due to regular servicing, maintenance and replacements when required. where this is the case we provide details in our listing under amenities included or not in use. we reserve the right to change or update inventory for amenities at any time, including after your booking. please always check and if unsure send us an inquiry.this property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties, please inform of your expected arrival time in advance. you can use the special requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation, guests are required to show a photo id and credit card upon check-in. please note that all special requests are subject to availability and additional charges may apply, payment before arrival by bank transfer is required. the property will contact you after you book to provide instructions.

Reseñas

Relación calidad-precio:
8.85
Ubicación:
9.08
Personal:
8.87
Comodidades:
8.82
Comodidad:
9.03
Limpieza:
8.92
Laura
Apr 30, 2025 07:00:00 AM
Puntuación de revisión:   8
United Kingdom
Tipo de revisor: Family With Children
opósito del viaje: leisure
Positiva: Perfect location, stunning apartment. Very helpful and friendly staff. Will 100% use again.
negative: Some small issues that wasn’t down to the landlord but the building maintenance. I can’t fault the service we received.
Resumen: Perfect location, stunning apartment. Very helpful and friendly staff. Will 100% use again.
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Disposición de la habitación

Información de la habitación Comodidades
Apartamento de 2 dormitorios
Tipo de habitación: Apartamento
El tamaño de la habitación: 123 m2
1 Cama doble extragrande Cama
1 Cama doble extragrande Cama

Comida y bebida

Tetera / cafetera

Baño

Ducha, Papel higiénico, Toallas, WC, Artículos de aseo gratis, Aseo adicional, Secador de pelo, Baño privado, Champú, Acondicionador, Gel de ducha, Bañera, Bañera o ducha

General

Extintor, Plancha para ropa, Ventilador, Papeleras, Suelo de baldosa / mármol, Entrada privada, Detector de humo, Calefacción, Suelo de moqueta, Insonorización, Suelo de madera o parquet

Cocina

Microondas, Fogones, Nevera, Mesa de comedor, Cocina, Copas de vino, Lavadora, Hervidor eléctrico, Horno, Tostadora, Productos de limpieza, Lavavajillas

Zona de estar

Escritorio, Zona de comedor, Sofá, Zona de estar

Equipamiento audiovisual y tecnológico

TV de pantalla plana

Vistas

Vistas a un patio interior, Vistas

Habitación

Ropa de cama, Armario

Accesibilidad

Acceso a pisos superiores en ascensor, Toda la unidad accesible en silla de ruedas, Accesible para personas sordas, Acceso en ascensor

Características del edificio

Independiente, Apartamento privado en edificio

Instalaciones de la habitación

Adaptador, Almohada (sin plumas), Enchufe cerca de la cama, Tendedero, Almohada hipoalergénica, Perchero

Preguntas frecuentes

¿Es esto Chigwell apartamento amigable para las mascotas para los invitados?

No, las mascotas no están permitidas en esta propiedad. permitido en esta propiedad.

¿A qué hora es el check-in y el check-out en Chigwell apartamento?

La hora de entrada para Chigwell apartamento comienza a contar desde 4:00 PM y la hora de salida es hasta 10:00 AM. Sin embargo, el check-in temprano o el check-out tardío a veces se pueden negociar entre el huésped y el propietario o el administrador de esta propiedad.

¿El Chigwell apartamento tiene una piscina?

No, esta Chigwell apartamento no tiene piscina. Vea los detalles sobre la disponibilidad de piscina interior o privada y otras instalaciones.

¿Cuánto cuesta por noche quedarse en Chigwell apartamento?

Las mejores tarifas para Chigwell apartamento comienzan desde $360 por noche con incluye Estacionamiento, Vista, Accesibilidad, Seguridad, Actividades deportivas, Niño amigable, Area designada para fumar, Servicios de invitado, Desayuno, Internet, Lavandería con todas las demás instalaciones. Hotala.es coincide con todos los viajeros con su hotel, resort o alquiler perfecto y si viaja con un grupo, amigos, familiares o mascotas.

¿Es Chigwell apartamento un lugar familiar para quedarse?

Según la información que hemos recibido del propietario o nuestro socio, esta no se considera una propiedad familiar. Según lo informado por el propietario o gerente, el apartamento no ha especificado que los niños son bienvenidos. Consulte los detalles sobre la idoneidad de su familia o consulte la propiedad para obtener más información.

¿Es el Chigwell apartamento silla de ruedas accesible u ofrece servicios para invitados discapacitados?

Según la información recibida de nuestro socio, Chigwell apartamento no ha especificado que sea accesible para sillas de ruedas. Un ascensor especificado como disponible en la propiedad. Los detalles de accesibilidad específicos se pueden abordar en la sección Detalles de la propiedad de esta página.

¿Cuál es la política mínima de estadía nocturna para el Chigwell apartamento?

Con base en la información reportada por el propietario o administrador, el Chigwell apartamento indica 1 day política de permanencia en esta apartamento. Se advierte a los huéspedes que la política de estadía mínima puede diferir según la temporada o la disponibilidad y puede quedar a discreción del propietario o gerente.

¿Qué política de cancelación está en su lugar para Chigwell apartamento?

Según la información proporcionada por el propietario o administrador, los detalles de la política de cancelación de Chigwell apartamento son los siguientes: No reembolsable Se advierte a los huéspedes que la política de cancelación puede diferir según la temporada, la disponibilidad o las restricciones de viaje actuales. Los huéspedes también deben tener en cuenta que esta política puede estar sujeta a cambios y debe confirmarse antes de realizar la reserva. Más detalles pueden estar disponibles en esta página en la descripción de la propiedad. Sin embargo, el check-in temprano o el check-out tardío a veces se pueden negociar entre el invitado y el propietario o el gerente de esta propiedad.

La gente también pregunta

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Tarifas nocturnas de:
EU €307
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Trato caliente - Ha sido visto 126 veces hoy
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9.3 (38 Reseñas)
Apartamento
  • Aire acondicionado
  • Estacionamiento
  • Vista
Nueva
Apartamento
  • Estacionamiento
  • TV
  • Silla de ruedas accesible
Nueva
Apartamento
  • Estacionamiento
  • TV
  • Silla de ruedas accesible
9.0 (17 Reseñas)
Apartamento
  • Vista
  • Balcón/Terraza
  • Accesibilidad
Nueva
Apartamento
  • Estacionamiento
  • TV
  • Silla de ruedas accesible
8.7 (3 Reseñas)
Apartamento
  • Estacionamiento
  • Seguridad
  • Niño amigable
Nueva
Apartamento
  • Estacionamiento
  • TV
  • Silla de ruedas accesible
Nueva
Apartamento
  • Estacionamiento
  • TV
  • Silla de ruedas accesible
Nueva
Apartamento
  • Estacionamiento
  • TV
  • Silla de ruedas accesible
Nueva
Apartamento
  • Estacionamiento
  • Silla de ruedas accesible
  • Internet